همایش تبلیغ به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)

 

         همایش تبلیغ به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی 

 

🔸 این همایش با حضور حضرت آیت‌ا... فقیه امام جمعه محترم، روحانیون و مبلغین، مسئولین هیئات مذهبی، مداحان، ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد، کانون‌های فرهنگی، مراکز و مؤسسات قرآنی و تشکل‌های مردم نهاد سه‌شنبه ۳ تیر ماه تشکیل شد.

🔹 حجت‌الاسلام امیر جنگجو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تبریک و خوش‌آمدگویی به حاضرین، فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان را تشریح نمود و در ادامه اظهار داشت : تبلیغ دین یک رسالت الهی می‌باشد و این تبلیغ چه در زمان پیامبر اسلام(ص) و چه در این حال با همکاری و همدلی مردم صورت پذیر می‌باشد.

🔸  حاج آقا جنگجو همدلی و حضور روحانیت و مردم را در زمان بیماری کرونا یکی از بزرگ‌ترین کارها دانست که ثابت شد مردم ایران واقعاً هم دل و متّحد بوده و نقش خود را به خوبی ایفا کردند؛ به خصوص در جمع‌آوری کمک‌ها به سیل‌زدگان، توزیع بسته‌های معیشتی و ضدعفونی نمودن شهر از ویروس کرونا!..

🔹 این مقام مسئول همچنین در خصوص گام اول انقلاب بیان داشت : ان شاءا... همانطور که در گام اول انقلاب موفق شدیم در گام دوم و تبیین بیانیه مقام معظم رهبری هم باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

🔸 حجت‌الاسلام جنگجـو در پایان از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس که نهایت همکاری را با این سازمان داشتند تشکر نمود.

🔹 سپس به تعدادی از طلاب و  فعالان حوزه تبلیغ لوح تقدیر اهداء شد.

🔸 آیت‌ا... سید محمد فقیه نماینده ولی فقیه در شهرستان نی‌ریز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دهه کرامت از فعالیت‌های پرسنل این اداره و سایر کسانی که در حوزه دین تبلیغ می‌کنند تقدیر و تشکر نمود.

🔹 آیت‌ا... فقیه بیان داشت : بحمدا... الان زمان خوبیست، مانند زمان قبل نمی‌باشد که کسی تبلیغ دین کند و از ساواک هراس داشته باشد، زندان برود اذیت و آزار ببیند.

🔸 ایشان در ادامه اظهار داشت : برای تبلیغ دین زمان شاه می‌گفتند که حق تبلیغ دین ندارید الان زمان خوبی است برای تبلیغ دین، کسی نیست که آزار و اذیت دهد مردم احترام می‌گذارند دست‌بوس شما خواهند بود. 

🔹 امروز همان روزیست که حضرت امام(ره) می‌فرمود : بایستی انقلاب را صادر کنیم، زمانی که همه مردم آمریکا پشت کاخ سفید می‌گویند الله اکبر و نماز جماعت می‌خوانند چیز کمی نیست همان کلام الهی حضرت امام(ره) می‌باشد که بیان داشت این انقلاب را باید صادر کنیم؛ امروز ایران، ایران قدیم نیست آمریکا و اسرائیل در حال نابودیست که با حضور کشتی ایران در آب‌های ونزوئلا نمایانگر ابرقدرتی ما می‌باشد.

لازم به ذکر است این همایش در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز برگزار شد .

 

منبع : کانال خبری صبح پارس